Itharu Team

Forum grupy modderskiej Itharu Team.

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

PATRONITE

#1 2016-12-04 12:29:41

ParzivalZ
Administracja Itharu Team
Zarejestrowany: 2016-11-27
Posty: 2192

Pytania i Dyskusja na temat modyfikacji

Tak jak w temacie img/smilies/smile


https://i.imgur.com/4MytkTe.png

Offline

 

#2 2016-12-10 10:55:52

Kruk
Administracja Itharu Team
Zarejestrowany: 2016-12-09
Posty: 982

Re: Pytania i Dyskusja na temat modyfikacji

Prawdopodobnie zajęliście się tym, ale na wypadek jakbyście zapomnieli - często była sytuacja, że po rozmowie z danym NPC dostawaliśmy nowy rozdział, a przeciwnik, który miał z nami walczyć zakładał sobie ręce i miał kolokwialnie mówiąc "wywalone" img/smilies/tongue

Oczywiście należy tylko dodać funkcję B_Attack (self, other, AR_KILL, 1); i ewentualnie, aby gracz nie musiał się głowić, czy NPCa należy zabić czy nie, to dodałbym jeszcze self.aivar[AIV_DropDeadAndKill] = TRUE; żeby ginął od razu jak np. Sylvio.

Co do rozdziału, można zostawić jak jest, albo pokusić się, aby w B_DragonKillCounter dodać blok, który zmienia rozdział po zabiciu odpowiedniego NPCa.

Ostatnio edytowany przez Kruk (2016-12-10 10:56:29)


while (!success) try{...}

https://media.discordapp.net/attachments/359470928389865483/410858992965910538/Leiwark_ITH_TEAM_Kruk.png

Offline

 

#3 2016-12-10 11:06:02

ParzivalZ
Administracja Itharu Team
Zarejestrowany: 2016-11-27
Posty: 2192

Re: Pytania i Dyskusja na temat modyfikacji

Dobra rada, dzięki, przyda się img/smilies/big_smile


https://i.imgur.com/4MytkTe.png

Offline

 

#4 2016-12-22 05:57:27

Kruk
Administracja Itharu Team
Zarejestrowany: 2016-12-09
Posty: 982

Re: Pytania i Dyskusja na temat modyfikacji

Moda ukończyłem, a więc zaczynamy rozprawkę img/smilies/smile

Modyfikacja jest dość krótka, ale mamy sporo bieganiny, bo świat jest duży. Muszę przyznać, że nawet się wciągnąłem. Fabuła ma potężny potencjał, ale także wiele niedopowiedzeń - na przykład czy Itar ze statku i Itar Vernte (czy jak to się tam pisze img/smilies/big_smile ) to ta sama osoba? Ponieważ na pierwszy rzut oka tak się zasugerowałem tą samą facjatą i imieniem, jednak kiedy po pokonaniu go poszedłem na statek, aby się upewnić to tamten Itar sobie stał jakby nigdy nic. Dalej co do fabuły. Dziennik, który otrzymujemy na początku jest dość ubogi. Oczywiście nie musi zawierać nie wiadomo jakich informacji, ale nie stoi na przeszkodzie, aby rozbudować jego zawartość np.:

Wiem, że czujesz się jakby właśnie uchodziło z ciebie życie, ale musisz wziąć się w garść. Odnajdź Itara, możesz mu zaufać. On opowie ci resztę. Pamiętaj, aby nikomu nie mówić kim jesteś. I uważaj, ponieważ masz wielu wrogów.

A no i jeszcze jedno, nikt nie pisze w swoim dzienniku "hahahahahahahahahaha" img/smilies/tongue

Mieliście w modyfikacji kilka błędów: Berthor - facet z czarną głową i białym tułowiem; Arthur - tutaj jeszcze ujdzie, jednak, gdy się przyjrzysz, kolor skóry jego ciała również jest niedopasowany do facjaty; nie usunięte przyciski z kamiennych kręgów; Anami - dodać jej opcję upieczenia całego mięsa; w koszarach w skrzyni znajduje się talerz Onara i Marii; kiedy zdobyłem 50 odłamków mithrilu mogłem wybrać opcję dialogową u Eda pomimo tego, że jeszcze nie zacząłem wątku z kamieniem filozoficznym; ten mag od dusz powinien po zabraniu usuwać je - gdy brakowało mi pieniążków na wykupienie kamienia filozoficznego wystarczyło, że go pobiłem, zabrałem dusze, rzuciłem zaklęcie niepamięci i ponownie sprzedałem; zarówno przy naprawie kamienia filozoficznego jak i EthicAltharu jest absolutny brak fajerwerków - dodałbym jakieś efekty magiczne zamiast wyświetlania "...", albo "(wymawia zaklęcie)" img/smilies/big_smile - natomiast przy Atto gdy podaje prawdopodobne położenia miecza, cóż, wydawał się być w transie, więc można by się pokusić, aby wyglądało to podobnie jak w przypadku Abuidyna img/smilies/big_smile; miałem też problem z dołączeniem do ogrodników, a mianowicie czekałem na "bycie godnym" w nieskończoność, aż w końcu dołączyłem do Leiwarka img/smilies/big_smile - krótko mówiąc brak informacji o tym jak dołączyć do ogrodników; oraz chciałbym przyczepić się lekko poziomu trudności - na początku jest w porządku, jednak dość szybko stajemy się silni, a gra za nami nie nadąża img/smilies/tongue; brak poczucia zagrożenia - możecie się pokusić, aby np. w pewnym momencie istoty atakowały obóz Ogoriestian, albo spotkania z jakimiś zabójcami wysłanymi przez naszego antagonistę img/smilies/big_smile; no i część questów typu "przynieść/odnieść" można spokojnie przenieść na wcześniejsze etapy gry; enigmatyczne zło z wieży - niby facet jest zły, ale bez znania jego planu jest to trochę mgliste - może na przykład zdradzać nam go Atto; a skoro przy nim jesteśmy, niech główny bohater wymusi na nim podanie powodu zbierania kosturów, chętnie bym się dowiedział img/smilies/big_smile; jeśli chodzi też o ostateczną walkę, nie wykorzystaliście potencjału. Statystyki przeciwnika są w porządku - ani to żmudne nawalanie grubasa, który nam nic nie robi, ani to grubas, któremu nic nie robimy, a nas zdejmuje na jeden cios, po prostu są bardzo dobrze wyważone, jednak sama walka, no cóż, mogłaby zawierać jakieś teleportacje, przyzywanie jakiś sług, odnawianie życia, jeśli za długo męczymy się ze strażnikami bossa img/smilies/big_smile; no i ten enigmatyczny koniec gry, gdy mówimy Leiwarkowi "pokonałem zło" img/smilies/hmm

Ale, żeby nie było, że umiem tylko znajdować wady. Jest też trochę rzeczy, które mi się podobały, i wokół których można coś porobić, a mianowicie: rozwój postaci był dostosowany do czasu rozgrywki - bardzo fajnie zrobione, solidny power up bez mozolnego expienia; oczywiście fabuła, która ma spory potencjał - liczę na to, że rozbudujecie ją poprzez więcej wiadomości od naszego antagonisty, powolne odkrywanie jego natury; dość ciekawe obozy - co prawda na początku zdziwiło mnie podejście naszych Ogoriestian - "o cześć, nie znamy cię, ale w sumie zrobisz dla nas parę rzeczy i do nas dołączysz", ale ostatecznie przekonałem się do nich. Chętnie bym widział z nimi jakiś wspólny wypad, np. dać niedaleko obóz orków - którzy na przykład mieliby zacząć podchodzić za blisko, więc w pewnym rozdziale z kilkoma kumplami należy wyruszyć i zrobić z nimi porządek; motyw zbierania dusz również mi się spodobał, jednak oprócz szaty z dusz w sumie mogliśmy jedynie zbierać z tego złoto - może jakby się pokusić o jakieś amulety ochronne, wzmocnioną broń, albo inne smaczki? img/smilies/big_smile; jak wspomniałem, stworzyliście ciekawe obozy - może by tak się pokusić o większe przywiązanie wagi do nich? Odkąd dołączyłem do Ogoriestian, Magiczni Ogrodnicy praktycznie przestali istnieć. Farma Mrocznej Straży również zapowiadała się ciekawie, ale ostatecznie okazała się być questless lokacją. Spróbujcie tam coś zaaranżować, nawet może być jakaś bitwa, wyglądają na twardych img/smilies/big_smile; te pojawiające się w mieście stwory - niby w gothicu stworzenia też się pojawiały regularnie, ale tutaj dzięki fabule mamy większe pole do popisu. Co jeśli nasz antagonista, korzystając ze swej mocy, będzie mutował znane nam potwory i od pewnego momentu - na przykład odkąd dowiadujemy się o zbiegłym bogu śmierci - będą się stawały silniejsze? - przecież nasz przeciwnik również może rosnąć w siłę, jak my img/smilies/big_smile; oraz najważniejsza zaleta - miotła, dodajcie jeszcze patelnię i będę szczęśliwy img/smilies/lol

Co do dialogów, w miarę w porządku, jednak czasami interpunkcja, aż prosiła się, aby wstawić przecinek. I jeszcze jedna sprawa - po wielokropku, jak po każdym znaku interpunkcyjnym jest przerwa - czyli np. nie "hmm...no więc co?", tylko "hmm... no więc co?" img/smilies/tongue

A zatem podsumowując, modyfikacja dość krótka, ale rozwój postaci idealnie do tego dopasowany. Posiada swoją ciekawą fabułę i niezły początek pod względem trudności, jednak gra staje się z czasem coraz łatwiejsza. Posiada parę mniej znaczących błędów oraz niewykorzystany potencjał fabularny - niedopowiedzenia - oraz klimatyczny - chętnie widziałbym tu jakiś wspólny wypad, albo żeby jakaś postać mogła nam się na przykład zwierzyć ze swojej historii, albo porozmawiać o dość prywatnej sprawie. Ogólnie grało mi się fajnie i czekam na kolejne produkcje od Itharu Team img/smilies/big_smile

I gratuluję, jeśli ktoś dotrwał aż dotąd xD


while (!success) try{...}

https://media.discordapp.net/attachments/359470928389865483/410858992965910538/Leiwark_ITH_TEAM_Kruk.png

Offline

 

#5 2016-12-22 18:15:45

ParzivalZ
Administracja Itharu Team
Zarejestrowany: 2016-11-27
Posty: 2192

Re: Pytania i Dyskusja na temat modyfikacji

Dzięki, nasz Team będzie wzorował się na Twojej wypowiedzi, przy robieniu Gothic Altharu 1.5 img/smilies/big_smile


https://i.imgur.com/4MytkTe.png

Offline

 

#6 2016-12-22 18:59:19

Kruk
Administracja Itharu Team
Zarejestrowany: 2016-12-09
Posty: 982

Re: Pytania i Dyskusja na temat modyfikacji

Pamiętajcie, że ja tylko wygłaszam swoją opinię i doradzam. To jest Wasz modyfikacja, robiona przez Was. Ona ma być w Waszym stylu, dlatego nie ma co poprawiać wszystkiego na siłę img/smilies/tongue


while (!success) try{...}

https://media.discordapp.net/attachments/359470928389865483/410858992965910538/Leiwark_ITH_TEAM_Kruk.png

Offline

 

#7 2016-12-22 19:03:53

ParzivalZ
Administracja Itharu Team
Zarejestrowany: 2016-11-27
Posty: 2192

Re: Pytania i Dyskusja na temat modyfikacji

Spokojnie, weźmiemy Twoją opinię pod uwagę. I od razu mówię że z Dusz w wersji 1.5 będzie można zrobić praktycznie wszystko img/smilies/big_smile


https://i.imgur.com/4MytkTe.png

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo