Strony: 1
Wątek Zamknięty
Tak jak w temacie, jak to zrobić, bo nie wiem jak taki warunek postawić i gdzie (w jakim pliku) taki warunek miałby się znajdować.
Offline
Na początku zaznaczam, że nie znam pakietów skryptów Ikarusa i Lego czy jak to się tam nazywa, więc nie wiem jakie są tam możliwości
Bez tego kłania nam się poczciwy TICK TOCK.
W funkcji naszego ticktocka dajemy warunek sprawdzający czy bohater jest martwy, np. najprościej:
if (hero.attribute[ATR_HITPOINTS] == 0)
albo sposób, który POWINIEN zadziałać (a i wygląda profesjonalniej i schludniej niż pierwszy)
if Npc_IsDead(hero)
Jest też inny sposób, który przychodzi mi do głowy, mianowicie ustawić bohaterowi perce takie same jak normalnym NPC i warunek wrzucić do pliku B_DragonKillCounter .
Niezależnie od tego jak to zaczniemy, sam blok może wyglądać np. w ten sposób.
{ PrintScreen ("Nie żyjesz", -1, 1, FONT_ScreenSmall, 2); }
Ostatnio edytowany przez Kruk (2016-12-12 21:19:27)
Offline
Ooooo dzięki Tylko jakbyś bardziej objaśnił ten Tick Tock
Offline
Tick Tock to trigger umieszczany w spacerze. Jego sposób działania jest prosty. Po zakończeniu działania wywołuje siebie w ustalonym odstępie czasu.
Rafał Budzis zrobił o tym poradnik. Zaczyna się tutaj (https://youtu.be/P-uHrEmZEJE?t=780) w 13 minucie, a kończy w kolejnej części.
Taki Tick Tock ma wiele przydatnych zastosowań, ponieważ działa jak pętla, np. możemy kontrolować czas walki, dodać czasowe mikstury i wiele więcej
Offline
Teraz to rozumiem, dzięki
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1