Itharu Team

Forum grupy modderskiej Itharu Team.

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

PATRONITE

#1 2016-11-29 22:17:54

ParzivalZ
Administracja Itharu Team
Zarejestrowany: 2016-11-27
Posty: 2192

[G2 NK] - Tworzenie NPC

Tworzymy nowy plik o nazwie

Kod:

 NONE_999_Barik.d

Potem otwieramy go i piszemy:

Kod:

instance NONE_999_Barik (Npc_Default) // To kod postaci
{
   // ------ NSC ------
   name       = Barik;   // Imie postaci widoczne w grze.
   guild       = GIL_NONE;  // Jest to gildia NPC.
   Id          = 999; // Unikalne id postaci, każda postać musi mieć inne
   Voice       = 14; // Jest to rodzaj głosu.
   flags      = NPC_FLAG_IMMORTAL; //Jest to określenie jego nieśmiertelności, lub śmiertelności.
   npctype      = NPCTYPE_MAIN; // Polecenie mówiące o rodzaju NPC, w tym wypadku NPC jest niepowtarzalny.
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 4);   // linijka odpowiadająca za ilość umiejętności postaci np. siła,zręczność itp.
   
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_STRONG;// rodzaj walki  NPC może być też (MASTER, NORMAL, COWARD)
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                       
   EquipItem         (self, ItMw_1h_Bau_Mace);// Wyposarzenie Barika, tutaj widzimy kod lagi.
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);// Dodaje inwentarz naszej postaci.
      
   // ------ visuals ------                                                         
B_SetNpcVisual       (self, MALE, Hum_Head_FatBald,Face_N_OldBald_Jeremiah, BodyTex_N, ITAR_Pal_H);   //Tu zawarty jest wygląd postaci.
Mdl_SetModelFatness   (self, 0); //Grubość naszej postaci
Mdl_ApplyOverlayMds   (self, Humans_Militia.mds);//Styl poruszania się postaci.

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self); // Postacie posiadają umiejętności takie jak
   alchemie i  kowalstwo.
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                   
   B_SetFightSkills (self, 70); //jest to % walki mieczem, kuszą i łukiem.

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_999; // Jest to określenie rutyny
};

FUNC VOID Rtn_Start_999 ()
{
   TA_Sit_Throne         (09,00,21,00,NW_BIGFARM_HOUSE_ONAR_SIT);
   TA_Sleep            (21,00,09,00,NW_BIGFARM_HOUSE_UP1_04);   
// wykonywanie czynności w dniu, u naszego npc będzie to siedzenie na fotelu od 9 do 21 i spanie od 21 do 9.
};

To już chyba wszystko.
Dziękuję za uwagę img/smilies/big_smile
#Leiwark


https://i.imgur.com/4MytkTe.png

Offline

 

#2 2017-07-05 19:43:01

ParzivalZ
Administracja Itharu Team
Zarejestrowany: 2016-11-27
Posty: 2192

Re: [G2 NK] - Tworzenie NPC

Przykład, taki dla rozszerzenia:

Kod:

instance VLK_1600_Dan   (Npc_Default)
{
   //------NSC------
   name    = "Dan";
   guild   = GIL_VLK;
   id      = 1600;
   voice   = 14;
   flags   = 0;
   npctype = NPCTYPE_MAIN;

   //------Attribute------
   B_SetAttributesToChapter (self,1);

   //------TaktykaWalki------
   fight_tactic   = FAI_HUMAN_NORMAL;

   //------Ekwipunek------
   EquipItem   (self, ItMw_1h_Bau_Mace);
   B_CreateAmbientInv   (self);

   //------Wyglad------
   B_SetNpcVisual   (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_ImportantGrey, BodyTex_N, ITAR_JUDGE);
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Arrogance.mds");

   //------Talenty------
   B_GiveNpcTalents (self);

   //------Wyszkolenie-W-Broniach------
   B_SetFightSkills (self, 30);

   //------Rutyna (TA)------
   daily_routine   = Rtn_Start_1600;
};

FUNC VOID Rtn_Start_1600 ()
{
   TA_Stand_ArmsCrossed      (09,00,20,00,"NW_BIGFARM_HOUSE_ONAR_SIT");
   TA_Sleep                  (20,00,09,00,"NW_BIGFARM_HOUSE_ONAR_SIT");
};

https://i.imgur.com/4MytkTe.png

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo