Itharu Team

Forum grupy modderskiej Itharu Team.

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

PATRONITE

#1 2017-04-30 08:44:45

ParzivalZ
Administracja Itharu Team
Zarejestrowany: 2016-11-27
Posty: 2192

[G2 NK] - Tworzenie nowej broni

No to jedziemy:

1.No więc tak otwieramy plik "IT_Melee_Weapons" znajdujący się w folderze _work/data/scripts/content/items.

2.Na początek piszemy instancję swojej broni w tabeli znajdującej się na początku pliku (nie wszystkie bronie są w tej tabeli wpisane, ale lepiej, żeby nasza była). Zakładamy że nasza broń to będzie jednoręczny miecz o nazwie "miecz". Wiec instancja takiej broni będzie wyglądała tak "ItMw_1H_Miecz" ItMw = czyli po prostu Item Melle Weapon 1H = czyli że broń jest jednoręczna A na końcu po prostu nazwa broni:

3. Teraz musimy napisać skrypt na naszą broń:

Kod:

/********************************************************************************/
INSTANCE ItMw_1h_Miecz(C_Item) // Instancja broni { name = "Miecz"; //Nazwa miecza(nie musi być taka jak w instancji)

mainflag = ITEM_KAT_NF; //Nie obchodzi nas zostawiamy tak jak jest flags = ITEM_SWD; //rodzaj broni w tym przypadku SWD czyli sword czyli po prostu miecz material = MAT_METAL; //Materiał z jakiej wykonano ale to nie ma znaczenia w grze

value = Value_Miecz;//wpisujemy nazwę z instancji (tak naprawdę nie musi być z instancji, ale lepiej żeby była)

damageTotal = Damage_Miecz; //tak samo jak wyżej (potem to wyjaśnię) damagetype = DAM_EDGE; //rodzaj obrażeń EDGE=czyli od mieczy jest jeszcze AXE, MAGIC i FIRE range = Range_Miecz; //Tutaj też nazwa

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH; //Co ma być wymagane do noszenia tej broni w tym przypadku siła cond_value[2] = Condition_Miecz; //i tu też nazwa visual = "ItMw_037_1h_sword_long_02.3DS";Wygląd miecza w tym przypadku długiego miecza

description = name; 
TEXT[2] = NAME_Damage; 
COUNT[2] = damageTotal; 
TEXT[3] = NAME_Str_needed; 
COUNT[3] = cond_value[2]; 
TEXT[4] = NAME_OneHanded; 
TEXT[5] = NAME_Value; 
COUNT[5] = value; 
};

Resztę zostawiamy tak jak jest.

4.Już 50% jest zrobione czas na resztę: otwieramy plik z tego samego folderu o nazwie "Tuning_Melee_Weapons" i wpisujemy w nim:

Kod:

//ItMw_1h_Miecz
const int Damage_Miecz = 50; //obrażenia od naszego miecza 
const int Condition_Miecz = 40; //Wymagana w tym przypadku siła
const int Range_Miecz = 50;  //Zasięg broni
const int Value_Miecz = 100; //Wartość naszego miecza

5.Kompilujemy skrypty i gotowe wchodzimy w grę wpisujemy kod (Insert ItMw_1h_Miecz) i cieszymy się z własnej dodanej broni


https://i.imgur.com/4MytkTe.png

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo