Strony: 1
Tak jak w temacie
Offline
Hmm. Może system poziomów (tj. rozdawanie pkt. umiejętności)?
Offline
Też właśnie nad tym myślałem. To na 100% się pojawi w następnej wersji
Offline
Chce Ci się rozwijać bezfabułowego, nawalankowanego moda?
Offline
Tak Nefario z BG uważa że mod ma potencjał, ale niewykorzystany.
Offline
Potencjał ma. Pytanie tylko czy masz pomysł na pociągnięcie tego. Parę osób może zechcieć zagrać, ale sporo też jest wybrednych. Dla nich prosta nawalanka może nie być aż tak emocjonująca.
Offline
Dlatego dodamy jakiś rozwój postaci oraz kilka niewielkich questów i każdy znajdzie coś dla siebie.
Offline
RECENZJA BY magnat12
właśnie przeszedłem moda i jestem rozczarowany końcem gry , ledwo wyszedłem z górnego miasta dosłownie tam gdzie jest wejście do miasta od strony farmy lobarta z zwykłego g2nk zebrałem setną bryłke rudy , apteczki do kupienie są totalnie zbędne bo sen działa regeneruje hp i mane trzeba to usunąć , trzeba dodać jakieś szkielety demony i coś co by strzelało z łuku/kuszy do nas , miejsca do których trzeba by się było przebić np koszary po prostu armia umarlaków blijących z bliska i za nimi łuczników a twoim zadaniem przebić się jakoś , wojownik 1h jest upośledzony tzn zdecydowanie gorszy niż 2h ma za krótki zasięg , outro nie ma sensu oglądałem je z nadzieją że coś się na końcu wydarzy a tam bezi wsakakuje do wody i the end , dodałbym wykorzystywanie monet , kupowanie sobie pomocników do walki , zlikiwidował nekromancie przyzwanie szkieleta bo ja przeszedłem całą gre na szkieletach bez problemu a zostało mi 400 coś potek na mane , system rozwoju postaci ale taki który będzie miał realny wpływ na rozgrywke np wojownik albo będzie mocniej bił i miał styl walki 30-59% albo słabiej i styl walki 60-100% , kusznik jako główną postać bym odwołał raczej dał wojowniką w rozwoju postaci opcje zdobycia kuszy , nie wiem czy mam racje ale zdawało mi się że zmieniliście system agro na mobach w g2nk czystym jest tak że jak mob jest ustawionyna postać x a postać y 2x uderzy moba to ten się rzuca od razu na y , chyba to usuneliście nw czemu , dałbym na pewno bardziej zróżnicowane moby w górnym mieście łatwe a potem stopniowo coraz trudniejsze , system kupowania sobie npc , ewentualnie dodał misje w stylu o nie atakują ratusz i wtedy jakaś armia by powoli szła w strone ratusza a naszym zadaniem byłoby uchronić pirata taki survival po takiej fali to gracz atakuje ożywieńców zbiera x bryłek rudy lub zabija x moba wraca do pirata mu o tym zakomunikować i znowu atak ew 1 taki atak byłby spoko , daje ocene 6/10 bo mod wygląda na niedokończony i pozdrawiam magnat12
Offline
Dzięki weźmiemy to pod uwagę przy produkcji 2.0 owej modyfikacji.
Offline
Zróbcie jakieś lvlowanie i rozdawanie punktów nauki.
Offline
Strony: 1